Første Vandel-kursus uden Holger

Dansk Sanger-Forbund har netop afholdt det traditionsrige sangerkursus på Vandel Efterskole. Det var som sædvanligt et lærerigt kursus under ledelse af instruktør Jon Hollesen.

Denne gang deltog 94 veloplagte herrer fra det ganske land. Mange kendte ansigter, men også mange nye. Men én ellers stabil sanger manglede dog – Holger fra Horsens. Som tidligere omtalt døde Holger 99 år gammel i sommeren 2023. Det kan du læse mere om her.

Til dette års kursus havde Raymond Skall fra Horsens medbragt tre herlige videoer, optaget ved sidste års aftenunderholdning, som vi synes, at I skal se. Her kan I opleve/genopleve Holger, når han er i sit es:

God fornøjelse med videoerne og tak til Raymond for at have gemt og overdraget videoerne til Sangerforbundet.